VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné smluvní podmínky (dále jen VOP) upravují vzájemný smluvní vztah mezi Hotelem XXXX, který je provozován společností XXXXX (dále jen poskytovatel nebo společnost) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která ubytování v Hotelu jako objednatel objednává (dále jen objednatel).

V případě rozporu ustanovení smluv včetně standardizovaných smluv společnosti
a ustanovení VOP mají ustanovení těchto smluv přednost před ustanoveními VOP.

VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.

Článek I.
Předsmluvní ujednání

1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek
a potvrzení konečné objednávky ze strany poskytovatele.

2. Objednávky služeb musejí být činěny v písemné formě a musí z nich být zřejmé, kdo je činí a co je jejich předmětem (druh služeb, termíny, ceny apod.). Objednávky musejí být zaslány příslušnému oddělení společnosti, tj. Obchodnímu
a rezervačnímu oddělení, příp. řediteli provozovny.

3. Podpisem objednávky, příp. potvrzením emailu, vyjadřuje poskytovatel souhlas s poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je smlouva uzavřena.

4. Budou-li objednatelem, příp. jím určenou osobou/ zastupující osobou, objednány dodatečně další služby, jsou poskytovatel i objednatel povinni postupovat
v souladu s tímto článkem. Poskytovatel se zavazuje učinit maximální úsilí pro poskytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje.

Článek II.
Povinnosti smluvních stran

1. Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti za jejich poskytnutí sjednanou cenu.

Článek III
Nástup ubytování

1. Při nástupu ubytování se každý host v recepci hotelu prokáže občanským průkazem či jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonných povinností včetně vyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) recepce hosta ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.

2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek je Ubytovací řád.

Článek IV
Platební podmínky

1. Požaduje-li poskytovatel zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti ve smlouvě uvedeném; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednanou rezervaci a požadovat po objednateli odpovídající storno poplatky dle článku V těchto VOP.

2. Objednatel je povinen za ubytování uhradit sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje uhradit daňový doklad (fakturu) v hotovosti při ukončení ubytování nebo ve lhůtě splatnosti
v něm uvedeném; není-li sjednáno jinak, činí lhůta splatnosti 14 dnů ode dne jeho vystavení. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být objednatelem reklamovány v písemné formě, a to do 5-ti kalendářních dnů od data jeho obdržení. V případě, že je ze strany poskytovatele uznána reklamace daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého poskytovatel shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu (faktuře).

3. Platba je považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet poskytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.

4. V případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má poskytovatel právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.

5. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele
k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/ nejstarších pohledávek, kterou/ které má vůči objednateli po lhůtě splatnosti. Poskytovatel je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu i po odjezdu hosta (např. nápoje z minibaru, konzumaci v restauraci, kavárně, porušení zákazu kouření,...atd)

Článek V.
Storno podmínky

1. Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky.

2. Storno je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u ředitele provozovny.

3. Stornuje-li objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit poskytovateli storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou vypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:

U individuálních rezervací
Do 4 dnů před očekávaným nástupem ubytování zdarma
3-2 dny před očekávaným nástupem ubytování 100% ceny první noci
1-0 dnů před očekávaným nástupem ubytování nebo v případě nedojezdu 100% celkové ceny ubytování

U Skupinových rezervací (4 a více pokojů)
Storno poplatky ve výši 25% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě od 19 do 10 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny

Storno poplatky ve výši 50% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě od 9 do 5 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny

Storno poplatky ve výši 100% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě 4 dnů a méně před nástupem ubytování skupiny a také v případě nedojezdu skupiny.

4. Cenou pokoje se pro účely těchto VOP rozumí cena za ubytování a bufetovou snídani, magistrátní poplatek a DPH v zákonné výši.

5. Storno poplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou) s 10-ti denní splatností. Nebude-li storno poplatek řádně uhrazen, je objednatel povinen zaplatit poskytovateli vedle částky odpovídající storno poplatku též úrok
z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti storno poplatku do jeho zaplacení.

Článek VI.
Reklamace služeb

1. Reklamaci služeb poskytnutých poskytovatelem je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u ředitele provozovny. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly objednateli předmětné služby poskytnuty. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Článek VII.
Odstoupení od smlouvy

1. Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek
a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou.

2. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo částečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo opakovaně poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude objednatel v prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 10 dnů po termínu splatnosti.

Článek VIII.
Jurisdikce
1. Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce jewww.coi.cz.
2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

Článek IX.
Souhlas se zasíláním obchodních nabídek

1. Objednatel souhlasí se zasíláním obchodních nabídek poskytovatelem, jež je uskutečňováno v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, . Objednatel vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce poskytovatele. Tento souhlas má objednatel možnost kdykoliv zrušit.

Článek X.
Vyšší moc

1. Není-li poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci není objednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce či ekvivalentní nároky.

Článek XI.
Další ujednání

1. Smluvní strany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, objednatele
i klientů objednatele se řídí pravidly dle ust. § 2894 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda bude nahrazena v penězích, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě, že bude škoda způsobena klienty objednatele a klienti uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje se objednatel tuto škodu uhradit stejně, jako by ji způsobil sám.

2. Poskytovatel je oprávněn při příjezdu klientů vyžadovat garanci ve formě předautorizace platební karty, případně zálohy v hotovosti. Společnost se zavazuje při odjezdu klientů a po vypořádání případných pohledávek dle tohoto odstavce tuto kauci, případně její část, klientům vrátit.

3. Shledá-li společnost jednání objednatele či jeho klientů za hrubé porušení ubytovacího řádu hotelu, má společnost právo, po projednání celé věci
s objednatelem, ukončit ubytování objednatele, příp. jeho klientů, bez náhrady, popř. bez omezení práva ubytování naúčtovat.

4. Objednatel výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl.

5. Host bere na vědomí, že pro uložení cenností (v max. hodnotě 20000CZK.) slouží bezpečnostní schránka, umístěná na pokoji nebo trezor na recepci (cennosti
v max.hodnotě 20000.). Hotel nezodpovídá za ztrátu nebo poškození cenností ponechaných volně na pokoji a v hotelu mimo trezor.

6. Ve všech hotelových prostorách, mimo vymezených prostor k tomu určených, je přísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právo účtovat hostům částku ve výši €200 za ohrožení požární bezpečnosti a hloubkové čištění prostor.

7. Osobní věci, které si host zapomene v hotelu, budou hostovi zaslány na dobírku Českou poštou na jeho náklady.

8. Všechny částky budou vytvářeny v CZK. Směnný kurz k cizím měnám se řídí denním kurzem ČNB. V případě platby každou kartou se může směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou, která platební kartu vydala.

9.Hotel (provozovatel) je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu i po odjezdu hosta (např. nápoje z minibaru, konzumaci v restauraci, kavárně, porušení zákazu kouření, či jiných obdobných případech)

10. Osobní věci, které si host zapomene v hostelu, budou hostovi zaslány Českou poštou na jeho náklady (na dobírku)

11. Všechny částky budou vytvářeny v CZK. Směnný kurz k cizím měnám se řídí denním kurzem ČNB. V případě platby každou kartou se může směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou, která platební kartu vydala.

12. V případě, že host platí ubytování v hotovosti, tak je povinen uhradit při check-in garanci ve výši 100% ubytování.

Článek XII.
Závěrečné ustanovení

VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.20XX.

 

Ochrana osobních údajů (GDPR)

10.1 Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře, resp. uzavřením Smlouvy, potvrzuje Objednatel, že je srozuměn s podmínkami ochrany osobních údajů, že vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním, a že je v celém rozsahu akceptuje.
10.2 Poskytovatel je správcem osobních údajů Objednatelů podle čl. 4 bod 7) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen: "GDPR"). Poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu s právními předpisy, zejm. GDPR.
10.3. Osobními údaji jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
10.4 Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt). Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení objednávky Objednatele a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Objednatelem. Účelem zpracování osobních údajů je dále zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, plnění právní povinnosti správce dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR a oprávněný zájem Poskytovatele dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem Poskytovatele je zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu.
10.5 Poskytovatel pro plnění licenční smlouvy používá služeb subdodavatelů, zejména poskytovatele mailingových služeb a poskytovatele webhostingu. Subdodavatelé jsou prověřeni z hlediska bezpečného zpracování osobních údajů. Poskytovatel a subdodavatel webhostingu uzavřeli smlouvu o zpracování osobních údajů, dle které subdodavatel odpovídá za řádně zabezpečení fyzického, hardwarového i softwarového perimetru, a tedy nese vůči Objednateli přímou odpovědnost za jakýkoli únik či narušení osobních údajů.
10.6 Poskytovatel ukládá osobní údaje Objednatele po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi poskytovatelem a Objednatelem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). Po jejím uplynutí budou údaje vymazány.
10.7 Objednatel má právo požadovat od poskytovatele přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. Objednatel má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 odst. 1 písm. a), a c) až f) GDPR. Dále má Objednatel právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
10.8 Objednatel má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.
10.9 Objednatel nemá povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí osobních údajů je však nutným požadavkem pro uzavření a plnění Smlouvy a bez poskytnutí osobních údajů není možné Smlouvu uzavřít či jí ze strany poskytovatele plnit.
10.10 Ze strany Poskytovatele nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu č. 22 GDPR.
10.11 Zájemce o využívání služeb Poskytovatele vyplněním formuláře:
10.11.1 souhlasí s použitím svých osobních údajů pro účely elektronického zasílání obchodních sdělení, reklamních materiálů, přímého prodeje, průzkumů trhu a přímých nabídek produktů ze strany Poskytovatele a třetích subjektů, ne však častěji, než 1x týdně, a zároveň
10.11.2 prohlašuje, že zasílání informací dle bodu 10.11.1 nepovažuje za nevyžádanou reklamu ve smyslu zák. č. 40/1995 Sb. ve znění novel, neboť Objednatel se zasílám informací dle bodu 10.11.1 ve spojení s § 7 zák. č. 480/2004 Sb. výslovně souhlasí.
10.11.3 souhlas dle tohoto odstavce může Objednatel kdykoli písemně odvolat na info@chatamaxik.cz.
10.12 Poskytovatel používá v rámci zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci tzv. soubory cookie. Používáním webu Objednatel souhlasí s použitím zmíněné technologie.
Práva a povinnosti mezi správcem a zpracovatelem (zpracovatelská smlouva)
10.13 Poskytovatel je ve vztahu k osobním údajům klientů Objednatele zpracovatelem dle čl. 28 GDPR. Objednatel je správcem těchto údajů.
10.14. Poskytovatel se zavazuje pro Objednatele zpracovávat osobní údaje v rozsahu a za účelem stanovenými v čl. 10.15 - 10.17 těchto podmínek. Prostředky zpracování budou automatizované. Poskytovatel bude v rámci zpracování osobní údaje shromažďovat, ukládat na nosiče informací, uchovávat, blokovat a likvidovat. Poskytovatel není oprávněn osobní údaje zpracovávat v rozporu nebo nad rámec stanovený těmito podmínkami.
10.15 Poskytovatel se zavazuje pro Objednatele zpracovávat osobní údaje v tomto rozsahu:
10.15.1 běžné osobní údaje,
10.15.2 zvláštní kategorie údajů podle čl. 9 GDPR, které Objednatel získal v souvislosti s vlastní obchodní činností.
10.16. Poskytovatel se zavazuje pro Objednatele zpracovávat osobní údaje v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování ubytování.
10.17. Osobní údaje je možné zpracovávat pouze na pracovištích Poskytovatele nebo jeho subdodavatelů podle čl. 10.19 těchto podmínek.
10.18. Poskytovatel se zavazuje pro Objednatele zpracovávat osobní údaje klientů Objednatele, to vše po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Objednatelem a z uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
10.19 Objednatel uděluje povolení se zapojením subdodavatele jakožto dalšího zpracovatele podle čl. 28 odst. 2 GDPR, kterým je poskytovatel webhostingu Redakčního systému. 
10.20 Poskytovatel se zavazuje, že zpracovávání osobních údajů bude zabezpečeno zejména následujícím způsobem:
10.20.1 Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy a na základě pokynů Objednatele, tj. pro výkon veškerých činností potřebných pro plnění Smlouvy.
10.20.2 Poskytovatel se zavazuje, že technicky a organizačně zabezpečí ochranu zpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití a aby byly personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání údajů zabezpečeny veškeré povinnosti zpracovatele osobních údajů, vyplývající z právních předpisů.
10.20.3 Přijatá technická a organizační opatření odpovídají míře rizika. Poskytovatel pomocí nich zajišťuje neustálou důvěrnost, integritu, dostupnost a odolnost systémů a služeb zpracování, a včas obnovuje dostupnost osobních údajů a přístup k nim v případě fyzických či technických incidentů.
10.20.4 Poskytovatel tímto prohlašuje, že ochrana osobních údajů podléhá interním bezpečnostním předpisům Poskytovatele.
10.20.5 K osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby Poskytovatele a subdodavatelů dle čl. 10.19 těchto podmínek, které budou mít Poskytovatelem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá taková osoba bude přistupovat k osobním údajům pod svým jednoznačným identifikátorem.
10.20.6 Oprávněné osoby Poskytovatele, které zpracovávají osobní údaje podle těchto podmínek, jsou povinny zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo jejich zabezpečení. Poskytovatel zajistí jejich prokazatelné zavázání k této povinnosti. Poskytovatel zajistí, že tato povinnost pro Poskytovatele i oprávněné osoby bude trvat i po skončení pracovněprávního nebo jiného vztahu k Poskytovateli.
10.20.7 Poskytovatel bude Objednateli nápomocen prostřednictvím vhodných technických a organizačních opatření, pokud je to možné, pro splnění Objednatelovy povinnosti reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů stanovených v GDPR; stejně tak při zajišťování souladu s povinnostmi podle čl. 32 až 36 GDPR, a to při zohlednění povahy zpracování a informací, jež má Poskytovatel k dispozici.
10.20.8 Po ukončení poskytování plnění, které je spojeno se zpracováním, dle čl. 10.18 těchto podmínek, je Poskytovatel povinen všechny osobní údaje vymazat, nebo je vrátit Objednateli, pokud nemá povinnost uložit osobní údaje na základě zvláštního zákona.
10.20.9 Poskytovatel poskytne Objednateli veškeré informace potřebné k doložení toho, že byly splněny povinnosti podle této smlouvy a GDPR, umožní audity, včetně inspekcí, prováděné Objednatelem nebo jiným auditorem, kterého Objednatel pověřil.
10.21 Objednatel se zavazuje neprodleně ohlašovat všechny jemu známé skutečnosti, které by mohly nepříznivě ovlivnit řádné a včasné plnění závazků vyplývajících z těchto podmínek na a poskytnout Poskytovateli součinnost nezbytnou pro plnění těchto podmínek.
10.22 Objednatel nese odpovědnost za správnost všech osobních údajů uváděných v žádosti o registraci doménového jména, které se týkají osob uvedených v žádosti, a prohlašuje, že získal souhlas všech fyzických osob, jejichž osobní údaje mají být na základě žádosti o registraci vedeny v centrálním registru doménových jmen a zavazuje se takový souhlas získat i v případě změn takových osob nebo údajů o takových osobách. Objednatel je povinen oznámit bez zbytečného odkladu jakékoli změny v osobních údajích, které Poskytovateli poskytl.

11. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
11.1 Objednatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem Poskytovatele na elektronickou adresu Objednatele a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Poskytovatele na elektronickou adresu Objednatele.
11.2 Objednatel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. Objednatel může souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

UBYTOVACÍ ŘÁD
(ke smlouvě o ubytování)

1. Ubytování hostů v hotelu XXXXXX (dále jen hotel) se uskutečňuje na základě
smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě hotel poskytuje ubytovanému
přechodné ubytování na ujednanou dobu a ubytovaný (dále také „host") se
zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě
stanovené tímto ubytovacím řádem či smlouvou o ubytování.
2. Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně. K dodržení požadavku formy
postačí alespoň písemné či e-mailové potvrzení objednávky rezervace nebo
vyplnění registrační karty.
3. Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o
ubytování jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb hotelu.
Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než tento ubytovací řád a/nebo ceník
ubytovatele, použije se ubytovací smlouva.
4.Hotel zaručuje všem hostům poskytování kvalitních služeb odpovídající dané
kategorii hotelu.
5. Při příjezdu do hotelu je host povinen předložit platný doklad totožnosti-
občanský průkaz nebo pas. Na základě jeho předložení a vyplnění registračního
formuláře je zapsán a ubytován.
6. Po ubytování je hostu předán klíč od pokoje. Host je povinen předejít ztrátě,
zničení, poškození tohoto klíče, při opuštění hotelu by měl ponechat klíč na
recepci. Při ztrátě klíče je hotel oprávněn vyžadovat náhradu škody, která
pokryje výměnu zámku dveří.
7. Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Host se
zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení. Hosté nesmí bez souhlasu
hotelu přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě.
Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých
osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí
ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních
poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
a o změně některých zákon. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení
evidenční knihy resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými právními
předpisy.
8. Hotel je oprávněn využít osobní údaje hosta (zejm. adresu, e-mailovou adresu,
tel. číslo) pro obchodní a marketingová sdělení o plánovacích akcích, slevách
apod. V případě nesouhlasu hosta nebudou tato sdělení zasílána.

9. Hotelový host se při příchodu do hotelu a při poskytování služeb prokazuje
svým jménem a číslem svého pokoje.
10. Ve zvláštních případech (např. z důvodu havárie v pokoji, pozdního příjezdu,
apod.) může hotel nabídnout jiné ubytování, než bylo původně sjednáno, avšak
nesmí se podstatně lišit od potvrzené objednávky. Jiným ubytováním se rozumí
pokj jiné kategorie, jakožto i adekvátní náhrada ubytování v jiném ubytovacím
zařízení.
11. Host je povinen při příjezdu do hotelu upozornit recepci na své případné
zdravotní problémy (invalidita, poškození zraku, sluchu apod.). Tato informace
může pomoci zabezpečit v případě potřeby lékařskou pomoc či snadnou
evakuaci hostů v případě požáru či jiných vážných havárií.
12. Užívání zařízení hotelu je zakázáno osobám postiženým infekčními
nemocemi.
13. V případě, že si host přeje prodloužit svůj pobyt a jeho pokoj je již rezervován
pro jiného hosta, není hotel povinen automaticky prodloužit jeho pobyt. Je-li
volný jiný pokoj, může jej hostovi nabídnout.
14. Pokud host požaduje ubytování v dřívějším čase než je obvyklý čas pro
ubytování - od 14hodin, může mu hotel k účtu připočítat poplatek i za noc
předcházející. Na tuto skutečnost musí hotel hosta před poskytnutím služby
upozornit.
15. Hosté mají k dispozici bezpečnostní trezory v pokojích. Pro uložení cenných
věcí slouží hostům trezor v recepci hotelu. Hotel nepřebírá odpovědnost za
cenné věci, které si host neuložil do trezoru na recepci.
16. Pokoj je vybaven veškerým vybavením dle dané kategorie hotelu. Žádáme
hosty, aby nepřemisťovali zařízení a nábytek v pokoji a neprováděli žádné
podstatné změny v pokoji. Škody vzniklé manipulací může hotel po hostu
vyžadovat.
17. Z bezpečnostních důvodů může host v pokoji používat pouze elektrické
spotřebiče, sloužící k jeho osobní hygieně (např. holicí strojek, kartáček na zuby
apod.). Rovněž může host využívat nízkopříkonové el. spotřebiče sloužící k
osobní potřebě, např. notebooky, dobíječky ke kamerám a fotoaparátům, mobilní
telefony apod. Je zakázáno používat rychlovarné konvice, různé ohřívače vody,
žehličky apod., vyjma těch, kterými je pokoj vybaven, či které byly hostu
zapůjčeny. Je zakázáno provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě.

18. Z bezpečnostních důvodů není vhodné ponechávat děti do 12 let bez dozoru
dospělých v pokoji či v prostorách hotelu. Za případné škody způsobené dětmi v
hotelu i v jeho okolí nesou plnou odpovědnost jejich rodiče či doprovod.

19. Psi a jiná zvířata mohou být ubytována jen se souhlasem hotelu a za
předpokladu, že host prokáže průkazem jejich nezávadný zdravotní stav. Host
nese plnou odpovědnost za chování svého zvířete v hotelu a je povinen nahradit
případnou škodu, která byla zvířetem v hotelu způsobena. Cena za umístění
zvířete se účtuje podle platného ceníku hotelu. V případě hlučnosti či
poškozování si hotel vyhrazuje právo rezervaci ihned a bez náhrady ukončit.
Ukončením rezervace není nijak dotčeno nutnost uhradit již odbydlené noci.

20. Za škody způsobené hostem na majetku hotelu odpovídá host podle platných
právních předpisů České republiky, zejména občanského zákoníku 89/2012 Sb.
21. Host má právo využít připojit svá elektronická zařízení pomocí kabelu či Wi-
Fi k hotelové síti na pokojích i ve společných prostorách hotelu. Host nesmí
využívat hotelového připojení k nelegální činnosti a nesmí napadat či jinak měnit
bezpečnostní opatření hotelové sítě. Hotelová síť je chráněna vlastním
firewallem a izolována virtuální sítí (VLAN); hotel však nepřebírá žádnou
odpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Hotel doporučuje
používat vlastní firewall pro přístup k internetu.
22. V době od 22.00 hod. do 07.00 hod. je v hotelu a jeho okolí noční klid.
Žádáme hosta, aby jej dodržoval.
23. Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít okna či balkónové dveře,
vodovodní kohoutky a zavřít a vstupní dveře. Pokud dveře a okna nebudou
řádně uzavřeny, hotel nepřebírá odpovědnost za bezpečnost osobních věcí hosta
zanechaných na pokoji.
24. Při odjezdu z hotelu je host povinen odevzdat klíče od pokoje do recepce
hotelu.
25. Návštěvy v pokoji může host přijímat pouze s vědomím recepčního. Každá
návštěva musí být zapsána do knihy návštěv.
26. Snídaně podáváme hotelovým hostům v hotelové restauraci v době od 7:00
do 10:00 hod.
27. V den příjezdu je hotelový pokoj hostovi k dispozici od 14.00 hod. V den
odjezdu je host povinen uvolnit pokoj nejpozději do 11.00 hod. Pozdější uvolnění
pokoje povoluje zaměstnanec recepce; je třeba o ně požádat nejméně jeden den
předem. Za tuto službu je účtován poplatek.
28. Za ubytování a poskytnuté služby je host povinen zaplatit cenu v souladu s
předem dohodnutou cenou, příp. s platnými ceníky hotelu. Ceníky ubytování a
jednotlivých služeb jsou k dispozici v recepci.
29. Hotel požaduje od hosta zásadně platbu předem nebo zálohu na úhradu
ubytování či předautorizaci platební kartou. Další spotřebované služby (telefon,
parkování apod.) uhradí host okamžitě; nejpozději však při odhlášení pobytu.

30. Při pobytech delších než 7 dnů, bude hotel vystavovat účty za období 7 dnů.
Účty jsou splatné při jejich předložení, nebude-li dohodnuto jinak.
31. Host může odstoupit od smlouvy o ubytování před uplynutím dohodnuté
doby. Hotel si vyhrazuje právo účtovat na úhradu škody, která hotelu vznikne
předčasným ukončením pobytu hosta, storno poplatky v plné výši pobytu nebo
dle platných stornopodmínek. Stornopodmínky se nevztahují pouze na ubytovací
služby, nýbrž na veškeré objednané služby.
32. Z důvodu bezpečnosti mohou být společné prostory hotelu snímány
kamerou. V souladu s rozhodnutím Úřadu pro ochranu osobních údajů jsou
záznamy z kamery uchovávány nejdéle po dobu 3 dnů.
33. Za úhradu je možno zaparkovat vozidlo na k tomu určených místech, cena za
parkování je uvedena v ceníku, který je k dispozici na recepci. Hotel nepřebírá
poskytnutím parkovacího místa žádnou zodpovědnost za případné škody vzniklé
na vozidle.
34. Host je povinen seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej,
řádně užívat prostory hotelu, udržovat čistotu a pořádek, chránit vybavení a
zařízení před poškozením; způsobenou škodu bezodkladně oznámit,
v době od 22 hod do 07 hod se chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby
nadměrným hlukem.
35. Host je povinen dodržovat všechna ustanovení „Ubytovacího řádu",
bezpečnostní a protipožární předpisy hotelu. V případě, že je poruší, nebo i přes
výstrahu hrubě porušuje dobré mravy nebo jinak porušuje své povinnosti či
překračuje svá práva, je hotel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování s
hostem před uplynutím dohodnuté doby. Případné způsobené škody je povinen
host v plné výši uhradit.
36.Host nesmí bez souhlasu hotelu:
provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek
atp.),
odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování a vynášet
potraviny a jídla z prostor snídaňové restaurace,
v budově hotelu kouřit; (to neplatí v případě prostor vyhrazených ke kouření a
viditelně označených příslušným symbolem) a používat otevřený oheň,
nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím
jejich okamžité použití, držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo
psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu
předepsáno lékařem.
37. Hotel, jako prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o
ochraně spotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory, vyplývající
ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz),
se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00.

38. Stížnosti a návrhy na zlepšení činnosti hotelu přijímá vedení hotelu.
Tento „Ubytovací řád" nabývá účinnosti dne 1.5.2016.

Velice náš těší, že jste si vybrali právě náš hotel a věřme, že budete mít příjemný
pobyt.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.